justbeccca

Gott!!

Kategori: Iphone

Har för första gången sen Åhléns caféet stängde och det nya Söta grodan öppnades, fikat där idag.
Så jäkla gott så jag nästan avlider, Skagensmörgås, cola och en latte, mmmmm:-)

Har kollat på skor, det finns inte ett par snygga skor. Inte kläder heller, som tur är. Just nu i alla fall:-P haha

Har ingen aning om vad mer denna dagen har att erbjuda, vet att David och jag ska äta fattiga riddare. Ska blir intressant och gott, tror jag. Har aldrig ätit de.
Och ni som inte har förstått än så har jag haft en "ledig" dag från hundarna.
Men jag längtar efter dom alla, det blir rätt så tomt utan dom:-/

Nu under helgen ser det kanske ut som att de blir spårläggning med Atos. Så håll era tummar så det inte börjar regna. Himmelen ser inte så glad ut:-/

Nu ska jag åter igen återgå till att va social. Hej på sig!
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: