justbeccca

Rastgården

Kategori: Hundar

Har ikväll varit och kollat in de nya rastgårdarna i Karlstad. En stor som är delad på två mindre, 500kvm var är dom.
Kan säga att dom är riktigt dåliga, ena har en röd tunnel och tre stenar och en liten kulle. Den andra har fyra stenar(om jag minns rätt) och en liten kulle.
Alltså vad är detta för skit? Hundarna kan inte springa och leka, för när de väl får upp farten måste de svänga.
Jag ger tummen ner för dessa rastgårdar. Dom suger rent utsagt. Karlstad kommun måste jävlas med alla hundägare, de är ju något fel på kommunen. Jag förstår inte hur de hade tänkt att fler hundar ska kunna leka där inne. Kan någon på kommunen vara snäll och förklara de för mig?
Det enda positiva var att Atos fick leka med två andra hundar och träffa ytterligare två till. Men restgårdarna är inte tillräckligt stora och har inte tillräckligt med material så som hinder m.m.

Nu har ni fått min åsikt om Karlstad kommuns nya rastgårdar. Ni kanske tycker något annat om dom, skriv gärna då en rad om vad ni tycker.
///Becca

Kommentarer

  • Pille säger:

    För en chihuahua är de som hela världen ligger öppen.... 💩

    2012-06-04 | 21:55:30

Kommentera inlägget här: