justbeccca

Mja

Kategori: Iphone

Här går de upp och ner. Igår var Atos feberfri och livet kändes som de började vända rätt nu. Men ICKE! Idag hade feber infunnit sig igen och såren verkar inte vilka läka, i alla fall dom som ärnog nacken/huvudet. Så då bestämde jag mig för att jag ska ha tag i en trimmer och raka nacken på Atos. Tror det kommer bli lättare för såren att läka, dels för att dom kan andas mer. Men man slipper även allt hår som ligger och irriterar i såren. Sedan så hjälper det ju inte heller att man måste gräva så i pälsen efter såren för att kunna tvätta dom. Har fått en känsla av det ä de som förstör läkningsprocesen. 
Men min älskade sambos syster berättade för mig då att hon tror att deras mor och styvfar har en trimmer hemma. Så jag bad David kolla upp det åt mig, jag har ju ingen då kg inte längre håller på med sådant. Gjorde det för något årsedan. Kanske skulle ta upp det igen? :-) 
Hur som havet, så under helgen ska Atos trimmas och vi får se hur detta kommer att gå. Han är ju inte den som blir glad av låtande saker. Speciellt inte nära, men jag tror set kommer gå bra. Det är ju inte precis så att jag är nybörjare och osäker. Vet precis om vad som ska göras och hur, kan berätta för er. 
 
Hade även planer på att spåra i helgen, men dom planerna sket ju sig nu när Atos är så instabil i tempen. Så det blir en lugn midsommar helg med familj och vänner:-) vad blir det för er? Hela min dag imorgon är planerad, från dagens början till slut. Först morgon mys, några promenader, plockning hemma. Sedan ska vi på lunch hos Josse och Håkan. Efter det om vädret tillåter blir det en båttur och tillsats grillning och dricka lite vin och bara ha det gott. De tycker jag låter som en bra dag, i alla fall för mig:-) 
 
Men nu ska det tempas, tvättas sår och sedan sovas i detta hem. En ligger redan utslagen i soffan, den andra vet vad som väntat honom:-P hehe 
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: