justbeccca

Klagomål

Kategori: Hundar

Åkte till rastgården idag igen med Josse, Carro, atos och Texas. Vi va skälva här till att börja med, men allt eftersom trillade det in småhundar i rastgården bredvid.
Två hundar rök ihop så att ägarna började bråka. Kem ju då meddela att den hunden som startade det bråket kaxade mot våra genom staketet och ville dom bitas så kan hundarna göra det genom staketet.
Jag tröttande tillslut, dels för att hundens ägare inte va så värst intresserad av att stoppa sin hund och vi stoppade våra. För vi vill inte att våra ska hålla på så. Tillslut började ägaren gå emellan och stoppa sin.
Jag kan meddela för er att jag skrev på Karlstad kommuns hemsida och bad om en väldigt bra förklaring och tjej. Skulle skicka det vidare. Jag förstår verkligen inte hur de har tänkt med denna rastgård. Så jag hoppas på svar snart, så jag får veta.
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: