justbeccca

Framåt!

Kategori:

Ordet i rubriken använder jag mig ofta av under promenader vid hundmöten och även när vi cyklar för att få hunden att fokusera framåt. Ett av de bästa orden som finns, englit mig.
Men ordet beskriver också nu situationen med Atos, hans temp har idag sjunkit till normaltempen. Så febern är borta, än så länge vill säga. Man ska inte ropa hej förens man är i hamn, allt kan hända och fort. Men framåt går det och ingen är gladare än oss två :) 
 
Så idag tog vi oss en runda nere i stan med Josse och Carro, där blev de glass för Josse och Carro. Jag tog en dricka, då jag tycker att de inte var tillräckligt varmt för glass idag. Men jag kanske skulle mysa ner mig i soffan, kolla på en film och äta lite Ben and Jerrys under täcket. Då borde de bli en bra blandning av varmt och kallt :P 
Jag känner inte för att göra så värst mycket idag, är faktiskt väldigt trött. Ska nog poppa lite popcorn också och verkligen bara mysa för de är jag värd. 
Jag tänker ta dagen som den kommer och inte planera något och inte känna några krav alls.
 
Mysstunderna är det bästa som finns, enligt Atos! 
 
 
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: