justbeccca

Segt

Kategori: Iphone

Det går väldigt segt just nu, inte många knop här inte. Både gårdagen och idag har varit virriga. Men man tar sig igenom dom med ändå ett bra humör. Kan skratta åt gårdagen idag och imorgon kommer jag kunna göra samma sak om idag. Men hur som helst efter jobbet igår blev de en snabb dusch och sedan hämta upp Alexandra och Queen för lite kaffe häng på en parkbänk i solen vid vattnet och även låta hundarna umgås. Det varade i drygt en timme. Då Queen blev getingstucken i ansiktet och efter 22min svullnade hon upp. Detta resulterade i en akuttid hos veterinären. Efter cirka 30-40min fick hon kortisonspruta och sedan fick hon stanna i drygt en timme för att de skulle se att svullnaden började lägga sig. Det gjorde det, så vi gick åka hem. Men med oss skickade oss ett nummer till natt sökaren och även order över hur allt skulle hanteras. Idag fick jag bra besked om att det går åt rätt håll:-) När vi satt där inne, jag gick ut till Atos efter ett tag. Tog en promenad runt där ocj sedan satte vi oss i väntrummet. Där började Atos flörta med en bluenose tik av antingen amstaff eller pitbull ras. Kunde inte riktigt bestämma mig. Men fin va hon:-) atos har bra smak:-D hihi Efter veterinärbesöket släppte vi av Alexandra och Queen och sedan åkte vi upp till Eveline för en promenad med henne och hundarna. Sedan blev de hem och sova ända tills idag. Idag var det jobb mellan 7-14 och lugnt var det. Passade mig perfekt efter en dag som igår. Då jag under mitt pass igår mellan 7-15.30 var på två ställen och jobbade. Efter jobbet var jag hem och duschade och sedan tog jag med Atos på promenad och mötte upp Eveline för att sedan gå tillbaka hem för kaffe och prat. Nu är vi på väg till molkom för att grilla lite och självklart är vovvarna med. Så mitt stora behov av att umgås med Atos blir tillfredsställt. Så jag kanske klarar mig under jobbpasset imorgon mellan 16-22. Ni får en en mysig kväll:-) ///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: