justbeccca

Regn!

Kategori: Iphone

Ja som ni kanske förstår så regnar det här och har gjort det i princip hela eftermiddagen och kvällen. Åskan smög sig sakta men säkert fram och dundrade som fan mellan 19.15-20.40. Efter det sr de varit lugnt och vara regnat. Är ganska så glad över att jag tog bilen(vet att jag är lat när jag gör så) bort till jobbet för att slippa bli blöt och glad för det är jag. För jävlar i min låda vad de regnade då. På min rast när jag va hemma så tränade jag in nostarget med Atos, snabbt och smidigt gick de. Fick även en gratis och smidig inlärning på Target med tassen. Så nu har jag beviset på att Atos är jävligt smart... Men bara när han själv vill och vi har ju haft rätt lugnt nu på tränigsfronten för att få upp hans intresse och det funkade super bra! Nu ska jag ha myskväll med mina älskling till en film och sedan sova natten, jobbar 7-16 imorgon. Gött med sista passet denna helg. Allt har gått super bra. Så jag passar på nu att säga natti till er, dröjer inte innan jag somnar. ///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: