justbeccca

Jobbat

Kategori: Iphone

Har som rubriken säger jobbat idag, fast kvällen. Jag gillar att jobba inom hemtjänsten, man får träffa så många goa och söta äldre som har fascinerande historier. Den enda nackdelen är att man aldrig riktigt har den tiden som man vill ha för alla, den tiden för mig skulle vara att sitta ner med dom och prata. Lyssna på deras historier. Men man får i alla fall en liten snabb historia när man kommer till dom och det får man helt enkelt nöja sig med. Men idag på "nya jobbet", samma företag men ett annat område och nya kollegor. Fick jag hos en kund ett par söta sockor. Man blir ju så glad av det lilla:-) för kunden var det extra roligt att ge det till en person som mig, som älskar strumpor och sockor:-D jag gjorde personens dag lika mycket som den gjorde min. Det känns som en extra guldkant. Hihi Ni får en bild på de söta sockorna också:-) Nu ska jag fortsätta njuta av min första kopp kaffe idag och bara vara. Kommer sova gott i natt. ///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: