justbeccca

Hihi!!!

Kategori: Iphone

Jobbade 7-16 idag och som ett fint avslut på denna jobbhelg kom jag hem till mina två finaste i hela världen och även Eveline och Johannes var här och fikade. Efter en stund ute på balkongen bad David mig att gå och hämta fästingplockaren som ligger i Atos första låda. När jag öppnar den lådan fick jag se en glad överraskning. David hade varit och köpt hundtrimmern som en överraskningen till mig och lycklig och glad tjej fick han:-D Så har ni en hund i närheten av Karlstad som behöva trimmas, säg till! I min lilla glädje bubbla ska vi strax åka och grilla och imorgon är jag ledig och de ska bli såååå skönt! Jag behöver verkligen vara ledig en dag och ta de lugnt. Dels för att kroppen orkar inte, huvudet gav upp förut och ryggen skriker AJA på mig. Ska greja lite imorgon och även träna Atos;-) Nej nu blir det att fortsätta bara vara tills David kommer tillbaka hem efter han hämtat jobb bussen:-) ///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: