justbeccca

Glad:-)

Kategori: Iphone

Appen funkar nu igen!! Kan även berätta att dagens goda gärning är gjord. Nu får välja själva om det är fredagens eller lördagens. Men när Atos och jag nu va ute och gick en sista promenad så mötte vi en söt liten igelkott som bor här i vårt kvarter. Men nu satt han/hon fast i en sån där lyxshake mugg(sån från Max). I det lilla hålet i locket hade den söta igelkotten stoppat in sitt huvud i hopp om att kunna nå sin mat där inne. Men han/hon kom inte åt maten och försökte då ta sig ur muggen, som nu fastnar runt stackarens hals. Så när Atos och jag gick där och fick syn på denna och såg hur han/hon kämpade för att ta sig loss. Bestämde vi oss för att hjälpa han/hon. Så jag satte Atos ner några meter bort(lös) och gav stanna kommando. Sedan gick jag bort till igelkotten för att hjälpa honom/henne. Knackade på muggen så han/hon fick en chans att försöka krypa ihop så som dom gör. Han/hon försökte men kunde inte. Så jag lossade då på muggen och tog av locket och la ner muggen igen en decimeter ifrån igelkotten och sedan gick tillbaka till Atos. När jag vände mig om och kollade stod den lilla söta i muggen och mumsade i sig alla rester. Det måste ha varit underförstått att jag enbart var där för att hjälpa honom/henne. För mig var detta ett bra avslut innan natten och jag tror det finns någon som är mer lycklig än mig av denna hjälpsamma hand. ///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: