justbeccca

Dröjer

Kategori:

Ni kommer att få en ordentlig uppdatering när jag kan sitta vid en dator och skriva eller när Appen börjar funka igen. Beror på om min högra hand läker snabbt. Men kan berätta så här mycketpart jag i fredags gjorde något med högra handen, under förmiddagen. Så den Värker, är svullen och går i princip inte använda. Jag har haft David som min assistent under helgen. Han har fått klä mig, gjort allt hemma och jag har fått fint följa efter honom dit han skulle. För jag kunde inte va själv, för ville jag ha kaffe ens kunde/kan jag inte göra de själv. Jag får inte upp kaffeburken... Så vi kan sägs att denna helg inte varit min. Jag har heller inte kunnat jobba, inte heller åka till skogen själv(som jag skulle gjort) för jag kan inte köra bil... Eller jo om någon har en automatväxlad bil att låna ut. 
Men nu vet ni varför ni hört något på ett tag. Skulle skrivit i fredags, men jag hann inte det uppenbarligen.
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: