justbeccca

Valpar

Kategori: Hundar

Dagen har gått i hundens tecken igen, inget ovanligt. Suttit i några timmar runt lunch och kollat på valpar, sedan blev de en pause och åkte ut med David till garaget och lät Atos röjja loss där ute i snön. Vilken lycklig hund när snön kommer. Jag blir ju likadan så de är ju inte så konstigt.
-
Åkte och hämtade Mia och tog en sväng till Bergbik för att hitta ett par till vinterskor och tänka sig de gjorde jag plus på de så var dem nedsatta till 99kr. Så de fick följa med hem, men hade köpt just dem oavsett priset för de är ett par riktigt bra vinterskor. Så nu står dem vid balkongen i väntan på att impregneringen ska torka. Visserligen behövs dem inte impregneras, men jag tycker om att sköta mina skor oavsett om de behövs eller inte.
Va in på Pets när jag hade släppt av David i garaget också, kollade efter en Springer original. Men de hade inte just den inne. Så jag skulle fundera ett stund på den andra de hade inne. Den rekommenderade hon i butiken, då hon själv använder den. Men vi får se vad de blir för något.
-
Nu sitter Mia och jag vid en varsin dator och en varsin kopp kaffe och kollar på valpisar igen. De finns så jäkla många söta, de är ju så man bara vill ta med alla hem. Vi läser också de andra annonserna på vuxna hundar. Måste säga att de en del borde inte ens ha skaffat hund. De kringgår problemen, skriver kanske lite för mycket i annonserna. Bättre att visa hunden och berätta då, än att ge ut allt på en annanons. Men ja, så tycker jag. Men jag är ju den att jag vill skaffa mig en egen uppfattning och träffa hunden då. Inte läsa mig till det.
-
Tänkte också säga till er som försökt kommentera på vissa inlägg och det inte funkat, nu går det. Jag har råkat stängt av kommentarerna när jag bloggat från telen. Så nu när jag loggade in på datorn så såg jag vad jag hade råkat göra. Så jag säger förlåt till er!
-
Nu ska jag återgå till valptittandet igen. Ha en toppen lördag alla!
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: