justbeccca

Gårdagen och idag

Kategori: Hundar

Igår åkte jag och Atos ut till Mia som bor ute på landet. Där blev de hundlek och kaffe. Samt ungefär två rimmars träning med våra underbara grabbar. 
De är så roligt att se framsteg så snabbt med dem. Så nu har Atos och jag lite nytt att träna på och Mia och Ozzy fick lite nytt att träna på själva. 
Tycker det är så roligt att man kan ge och ta av sina vänner. Då menar jag de riktiga, som inte blir sura när man kommer med tips och råd. Utan de blir glada och testar på de men gett dem. Så ska de va, speiellt när man har samma intresse: Hundar.
-
Idag har Atos och jag haft en slappar dag till att börja med. Vi har legat i soffan och kollat på en film/dokumentär som heter Best in show. De handlar självklart om hundar, som ni kanske hör på namnet är de utställnings hundar. Säger bara oh herregud vad de finns för människor. Fick sig några skratt i alla fall.
Nu ska Atos och jag ta oss en tur igen ut till Mia för lite kaffe och hundträning. Kanske en runda i skogen, man vet aldrig med oss. Kul är de i alla fall där ute! 
-
Ni kommer frå bilder från gårdagen, när Mia har lagt in dem på datorn. Glömde min kamera hemma igår, men idag ska den med.
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: