justbeccca

Dag 5 - Andra husdjur i vårat liv

Kategori: Hundar

Idags läget har vi inte mer än hund i våra liv. Har funderat många gånger på att skaffa katt, men har aldrig tycket om dem på samma sätt. De är okej, men bäst är att hälsa på dem hos andra. Då de inte är mina möbler de förstör, utan deras.
-
Har haft katter tiden emellan hundarna. Men de två vi hade då var speciella. Dem var uppfostrade precis som en hund. Så de var ju inte vilka bonnkatter som helst.
Sedan hade vi hamstrar en sväng, eller ja vi hade hamster uppfödning en sväng. Snacka om de där små djuren kan föröka sig snabbt och mycket.
Sen hade vi en kanin, som levde tills han va 9år. Men han bodde inte inne, utan ute i gamla stallet och på sommaren i sin ute bur. Så man kan säga att han levde gott.
-
Sedan hade jag häst, men de anser jag inte som husdjur. Men de är ett djur jag haft, en gammal travare. Riktigt fin och go va han. De som säger att travare är sönderstressade har väldigt fel, de har ju uppenbarligen aldrig träffat en.
-
Nu vet ni vad jag har haft för djur. Kanske inte den roligaste frågan att svara på denna listan. Men något är de i alla fall.
Här får ni en liten bild på Atos från helgen, han gör "handsup".
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: