justbeccca

Yeay!!

Kategori: Iphone

Idag beställde jag en ny telefon och bytte abonnemang, då de jag har inte finns kvar länge. Blir 10kr dyrare och jag får en vit Iphone 5 :-)
Egentligen så kunde jag inte förlänga mitt abonnemang nu, men tac vare killen i tele2 butiken här i stan sa till mig för 3 månader sedan att jag kunde beställa en ny telefon tre månader och två veckor innan mitt abonnemang går ut, vilket var igår. Så sa tjejen i på kundservice att hon kunde fixa så jag fick nu. Hon förstod inte varför han sa att jag kunde få resan två veckor innan jag egentligen kunde, men han hade väl någon plan.
Men hon fixade i alla fall så jag får en nu inom 2-5dagar. Hoppas verkligen den kommer denna vecka. Känner verkligen att jag behöver en ny redan för tre månader sedan.
Men jag är fruktansvärt nöjd och tacksam att jag fick redan nu beställa en och förlänga :-) tele2 kan när de vill :-D

Nu är det en paus i pluggandet för kaffe stund hos Carro :-)
Ha en lika bra dag som jag har :-)
///Becc

Kommentarer


Kommentera inlägget här: