justbeccca

vinter dagar

Kategori:

Trots att allt är som det är här hemma, så försöker vi göra vårat bästa. 
Som tur är finner jag och Atos energin från att det är vinter ute och minusgraderna sjunker. 
Igår la jag upp en liten förfrågan på en sida på facebook och fick respons väldigt fort och även svar fort. Så nu väntar vi bara på att få reda på datumet så ska vi åka iväg på detta.
 
Har även nu skaffat instagram, dock har jag inte riktigt börjat anväda det. Får väl se om det dyker upp några bilder där. Det finna i alla fall två bilder där. Kommer nog fler under tidens gång, hade egentligen tänkt och tagit bilder idag på promenaden, men det var för kallt att ens ta av sig vantarna. Ja vi fick precis bredvid nattnet, och där blåser det lite mer än de gör inne i stan eller i en skog. 
 
Så till min fina julklapps önskelista:
En kickbike MAX 20D+
En släde
En MTB
En bättre hundbil
En snöskoter
En ATV
 
Ja jag önskar mig bara billiga saker.. Eller?! :P haha Men detta är faktiskt det jag verkligen vill ha. Sakerna går i alla fall att få tag på. Min äldsta syster önskar sig en Pannsarvagn :P haha 
 
 
De senaste dagarna har gått åt till plugg och allt blir ganska omotiverande när lärarna aldrig blir nöjda, speciellt i ett ämne man tycker är roligt. Men man får försöka så länge det går. Ska fortsätta om en stund och leta information. Men först får det bli att göra mat och även varm choklad. Är faktiskt lite små frusen efter promenaden vi tog. 
 
Ha en fortsatt mysig dag alla!
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: