justbeccca

En vardagshjälte!

Kategori:

I torsdags eftermiddag lämnade en vardagshjälte jorden, han lämnade oss med stora tomrum. Men han lämnade fina minnen kvar och man kan glädjas av dessa. 
För mig, som fick äran att lära känna honom för lite mer än 2år sedan, har han bevisat att det finns hjältar. Han har bevisat att trots livet kan förändras otroligt mycket så finns dessa kvar vid ens sida. Trots att han precis börjat träffa en kvinna som fick en hjärnblödning som förändrades hennes liv, stannade han kvar, tills hans sista andetag.
För mig betyder han mycket, för han motbevisade mig allt jag trott. Han är i mina ögon en vardagshjälte och kommer alltid vara det. Att titta på honom och kvinnan har gett mig styrka till att själv kunna förstå att inga hinder är för stora. Inget i livet kan hända av en dålig anledning. Han är beviset på vardagshjältar. Jag är så otroligt tacksam för att jag fick chansen att lära känna dig och jag är otroligt tacksam för att David har haft dig i sitt liv under tio års tid, för en del av dig har smittat av dig på honom och jag får uppleva det. Jag får uppleva en egen vardagshjälte. Jag är så tacksam för dig! Du kommer alltid ha en stor betydelse mitt liv, jag kommer bära med mig det du visade mig och ingen är mer tacksam än vad jag är. 
Men nu har du inte ont längre, du kan sitta där uppe och titta ner på alla och känna att du har lyckats bra med ditt liv. Du berörde fler än du tror. 
Du är saknad och kommer att vara det <3<3
Vila i frid 
 
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: