justbeccca

En oplanerad..

Kategori:

På morgonen igår bokade David och jag besiktnign på den älskade gula Audin. Tiden blev på torsdag halv tio, david har under gårdagen fixat två saker som behövdes med avgassystemet. 
Men en eftermiddagen ringde mamma och frågade om jag kunde komma ner med hennes vinterdäck, då hon ansåg att de skulle bli billigare att betala mig ner med dom än att köpa nya. Rätt har hon :) 
Så på torsdag efter besiktnignen blir det en roadtripp ner till Falkenberg med Alexandra och Atos för att lämna däcken. Vi åker hem igen på fredagen, om vädret tillåter vill säga, men det ska bli så trevligt och roligt att åka iväg så. 
Visst det blir första gången jag ska köra genom Göteborg själv och även första gången jag kör ner själv. Men jag har ju Alex med mig och de ska bli såååå trevligt :D 
Det enda som jag kan känna är lite små jobbigt är att det inte är världens bästa väder neråt när det kommer till bilkörning. Men jag har kört i värre, herregud jag lärde mig köra på vinter halvåret. Så nej detta är inga problem. 
 
Nej nu blir det mera plugg och väntan på att David ska komma hem med cola och ölkorv :)
Även mer snö, så ska atos och jag gå ut och leka lite innan det är natten :P
///Becca

Kommentarer

  • || mannen som kan prata om hundar || säger:

    Jag får alltid ångest när jag ska besikta bilen - tur att jag inte har den kvar längre! :P

    2012-12-05 | 04:52:06
    Bloggadress: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här: