justbeccca

Dagen före dagen

Kategori: Iphone

Dagen före dagen och vi har pluggat, fått hjälp av David :-) gått fort och bra, vad de känns som i alla fall :-)

Sedan har vi shoppat den sista julklappen, men de tog några timmar innan den infann sig i våran ägo. Hehe
När vi kom hem dammsög jag, städade badrummet, satte upp granen. David klädde den i väntan på julskinkan skulle bli klar i ugnen och jag passade på att slå in de sista julklapparna med en atos hängde över mig typ. Så nu är allt klart :-)

Nu befinner vi oss hos Josse, Håkan och Carro. Här har vi uppesittarkväll med Bingolotto :-) olika sorters ostar, kex, chips, dricka och julmust. Alltså mys på hög nivå! :-)

David var gullig och köpte ett skal till min telefon. Jag måste ha skal på telen annars känns det inte okej. Hehe fick bli rosa, sånt jag haft på den gamla ;-)
Men nu ska jag återgå till tv och myset igen. Ha en super mysig kväll alla :-)
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: