justbeccca

Äntligen

Kategori:

Nu känns det lite som det vänder, saker börjar falla på plats och det rullar på bättre nu. 

Har suttit och pluggat de senaste dagarna till tre på nätterna. Nu blev jag klart med min presentation på mitt projektarbete. vet dock inte om läraren blir nöjd, för när jag är nöjd är hon inte det.. Men jag gör mitt bästa. Ska börja på sista uppgiften nu på den och se hur den blir. Den är drygast, för den handlar om finansiera sitt projekt. Jag vet ju lite hur jag skulle finansiera det. Men ja man ska får ner det på papper på ett snyggt sätt också. 
 
Idag har även min nya telefon kommit, men kan inte hämta ut den för ens klockan är tidigast 16.00. Men när den är igång och allt sånt så kommer jag ha ljud igen! :) Yeay!!! 
Blev även bestämt idag att nu i mellandagarna ska vi träffa tiken, alla har haft fullt upp så vi har inte hunnit. Jag har massor i skolan, med projekt och massa uppgifter. Hundarna, allt runt omkring detta med David och svärmor, sedan lite mer personliga saker jag inte vill skriva. Så tiden har inte funnits. Men i mellandagarna blir det träff :) Ska bli så kul :D 
 
Idag är Felix här och det märks verkligen nu att han varit här mycket denna vecka, för idag efter promenaden(vi tar alltid en promenad när han kommer, för han kommer oftast vid tolv och då är det dags för promenad). Så tog det en halv timme innan Felic slappnade av och somnade. Annars kan han va igång i två timmar innan han går ner i varv. Men vi har lekt och tränat lite idag. Trots att könsmognaden har tagit hans hörsel kommer den tillbaka stundvis och då är han är ängel :) hehe Men så är det med hanar, han har även lyssnat bra idag när atos sagt ifrån. Så jag tror Tyras hjälp i måndags med att säga ifrån ordentligt till honom har hjälpt väldigt bra. 
Jag är så nöjd med alla mina dagmatte hundar, stundvis är alla gratis och jag skulle kunna köra huvudet i sanden. Men den lilla nanosekunden med uppmärksamhet och lyssnande gör att allt annat bara är bortblåst. Alla tre är små guldklimpar och alla är såna egna personligheter. Jag är så glad för att få ta hand om dom :) Atos är så nöjd när de kommer. Han blir deppig när de inte är här på en vecka. Så jag ser verkligen vad de gör för honom med. 
 
Nej nu mer kaffe och vänta på samtal från Felix(hund) pappa som sak hämta honom :)
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: