justbeccca

21/12-12

Kategori: Iphone

Japp, vi lever än så länge. Det hade faktiskt varit fruktansvärt om jorden hade gått under och jag hade dött bland skolböckerna. För ja, det är bland dom jag befunnit mig de senaste dagarna. Igår kastade jag in handduken tjugo över tre på natten. Idag vid kvart i tolv, då hemma hos Carro och dom. Då jag får hjälp, dock fastnade vi med att kolla på roliga musikvideos på youtube. Man skrattar som en idiot till vissa.
Har även fått bilder på Atos farfar och även mormor.
Nu vet jag vart både atos och Texas fått sitt utseende ifrån. Kan lägga upp bilder på som imorgon. Farfar lever fortfarande, dock visste inte hans uppfödare om mormor'n lever. Men de gör inget, tycker det är kul att jobbade bilder på dom :-)

Min nya telefon funkar hittills alldeles perfekt, dock har jag inte lärt mig det nya lösenordet till simkortet. Så när jag hade uppdaterat till den senaste versionen så kom jag inte in på den igen. Haha nu, nu har jag skrivit upp lösenordet och bär det med mig dit jag går.
Den är lättare än den gamla och jag måste verkligen köpa ett skal till den så fort jag kommer ihåg. Men känns inte helt okej att hålla i just nu. Men det som gjorde mig mest nöjd och även störde mig på. Det är att ljudet fungerar på denna. Fick stänga av knappljudet(har annars alltid haft det), men jag klarade verkligen inte av det. Alla signaler är såå högljudda. Det är jätte irriterande. Skönt när de ringer eller man får sms och den ligger i jackan, då tystas volymen ner mer. Och ja jag har sänkt några gånger. Men vibrationen i denna har ju typ ett eget ljud också. Mja jag har nog lite seperationsångest från min Iphone 4. Men jag gillar ändå denna, sedan växer allt fram. Så nu har jag en vit Iphone 5 och den var väldigt lätt att installera. Bara hämtade hem säkerhetskopian som jag gjorde precis innan på den gamla, även min samtalslista för flera veckor hängde med över till denna. De var lite små roligt :-)

Nej nu blir det natten, ska åka iväg en sväng imorgonbitti och köpa en liten julklapp till mina underbara dagmattevoffar, för de är dom värda :-)
Natti på er
///Becca

Kommentarer

  • || mannen som kan prata om hundar || säger:

    Ja, jorden lär knappast gå under idag! :P

    Sv: Då får vi hoppas att ni får en valp till våren! :)

    2012-12-21 | 03:46:30
    Bloggadress: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här: