justbeccca

Går på moln!

Kategori:

Just nu känns det som jag går på moln! Har suttit i telefon en liten stund och pratat med olika myndigheter för att kunna få svar på lite. Kan säga så här, det är så trevligt att prata med dessa. Då alla är lika trevliga och hjälpsamma. Man blir bara så glad av detta. 
Jag ska ringa ett till samtal vid tre för att kunna få reda på lite mer information. Men nu känns det som mycket lättat, dock kommer det bli en tung höst har en insett. Men vad gör det? Jag blir ju bara så otroligt glad över att jag fick den här chansen. 
Jag skulle få papper hemskickat till mig, så jag kunde läsa lite mer och lite mer smått och gott. 
 
Kan även berätta för er att jag sov som en stock i natt, jag blev väl så nervös och glad igår så all min energi gick till det. Så när jag väl la huvudet på kudden sten dog jag. Jag känner mig utvildad och det känns som jag går på moln. 
Idag har Atos och jag tränat, promenarat och myst. Sedan åkte jag till Emil som det blev mys(som alltid när man kommer tid) och en skogspromenad. Då det är varmt idag och precis nere vid vattnet håller dom på och lägger ny asfalt, annars hade vi gått ner och badat. Men i skogen är det svalt och skönt, dock är Emil inte alls lika sugen längre på promenader, utan direkt han finner sin pinne vill han hem. Men som tur är, är jag envisare än honom och får med honom på en promenad. Som jag sett nu de senaste dagarna när det någon som saknar Tyra och Charlie, han vill enbart till min bil för att se om dom är med. Det är nästan så att han tänker "kanske idag?!". Men han får vänta en stund till, tills dom följer med. 
 
Nej nu blir det en dusch och sedan hitta på något till klockan är tre. Började ju aldrig läsa boken igår, träffade Martin istället utanför. Det är Atos bästaste bästa vän i princip, han blir aldrig lika lycklig och glad över att träffa någon som han blir med Martin. Men det kan ju vara så att Martin är den enda som verkligen har varit en och samma person hela Atos liv. Så vi bestämde att vi skulle träffas i helgen och låta Doris och Atos leka. Doris är Martins hund, kan säga så här. Atos är en kopia på henne, det som är det konstiga är att dom har inte alls någon gemensam ras i sig. Doris har tre raser och Atos har fyra och ingen är samma, att dom då ser så lika ut är rätt underligt. Men jag tycker det är roligt och det gör Martin med. 
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: