justbeccca

Sova!

Kategori: Iphone

Har helt ärligt sovit i någon timme. Jäklar så skönt de va, men jag skulle helt ärligt kunna gå och lägga mig nu och sova tills imorgon. Är så otroligt trött och slutkörd.
Tror att ett samtal jag fick förut hjälpte mig att kunna slappna av lite. Men jag slappnade visst av totalt och somnade. Nu vill jag bara sova hela kvällen.
Jag vet nu i alla fall att denna helg ska gå åt till att ladda upp med energi, har minst tre samtal att ring på måndag och jag kan räkna med att alla tre kommer var krångliga.
På tisdag ska jag in till Attendo och skriva på papprena och kolla inför sommaren. Det ser jag fram emot!

Har i alla fall lyckats övertala min älskade sambo att ha en myskväll hemma med film och godismys, han och Atos ska även ta en lång promenad och jag ska diska. Måste bara finna energin till det.

Ville bara berätta att de samtalet gjorde att en liten sten lättade och man kanske kommer få svar på vissa frågor man har. Nu ska jag faktiskt ringa min pappa och skvallra för honom om samtalet.
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: