justbeccca

Soffan

Kategori: Iphone

Halv dör i soffan en liten stund innan de är dags för en promenad. Tänkte nämligen jag ska kolla på min syster Johannas ena passhäst som startar idag på Åby. Håller tummarna för se går bra och kanske en bra placering.

Har varit på I2 marten med Carro och kan sägs att de gav ju inte speciellt mycket, men samtalsämnet i år där bland folk var hund. Då menar jag att många går i valptankar. Så jag hade lite att lyssna på när Carro gick iväg och kollade med annat. Kan även säga att i år är faktiskt de äldre människorna värst där med att preja en. Riktigt frustrerande måste jag säga!
Efter i2 åkte vi in till stan och hälsade på faster och bestämde fika dejt hemma hos dom vid fem.
Innan dess är de trav och promenad som gäller!
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: