justbeccca

Natten

Kategori: Iphone

Nu stänger vi alla här hemma strax ögonen. Ligger redan i sägen, men har kollat på lite bloggar och självklart på blocket en sväng. Även läst både den lokala tidningen och aftonbladet.

Spenderade ungefär 1,5timme i grusgropen förut med Lina, Josse, Carro, Texas, Charlie och Atos. Riktigt trevligt och tre nöjda hundar var de:-) hihi så dit ska Lina och Charlie (även Tyra) följa med lite oftare.

När vi kom hem lagade David och jag lite mat och sedan kollade vi på ett avsnitt GOT, han var även vaken och kollade GCB med mig som går på femman. Avslutade med en lugn och skön kvällspromenad med Atos i våran sköna ensamhet. Då David gick jag la sig innan.
Men nu ska jag också försöka sova. Imorgon har jag lite annat att greja med, så som att antagligen följa med Josse på besiktningen och sedan Emil. Ska även försöka hinna ner till stan för att boka möte. Sedan är det den dagen i månaden de flesta gör det tråkigaste av allt.. Betalar sina räkningar, men jag är nöjd. Har inte såna.. Haha där ljög jag:-P klart jag har men inte så dyra, de passar mig perfekt om vi säger så:-)
Glömde även säga i förra inlägget art jag installerade om min bloggapp och nu funkar den, men det är något fel. Så kan tänka mig att mina inlägg från telefonen inte kanske ser så bra ut. Ni får säga till i såna fall så jag vet.
Natti på er!
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: