justbeccca

Mmmm

Kategori: Hundar

Jag hade inte tackat nej till att sova någon timme till. Är väldigt trött och ska strax åka med bilen till lecab.

Atos lyckades väcka mig och visa att han är dålig i magen. Visserligen hade David redan sagt de till mig, då de två var ute i morse för Atos visade för David att han hade panik. Väl ute hade Atos inte tid att vänta på David utan han rusade iväg till gräsmattan för att göra nr 2. Sedan gjorde han det två gånger till inne, mitt emellan hans misslyckade försök till att väcka mig. När han väl fick mig att reagera, så städade jag efter honom och sedan gick vi ut på promenad. Nu är han tom i magen, då det inte kom något sista gången han försökte.
Så idag blir se ris och välling som kost för Atos och så kan vi hoppas på att de hjälper. Hans välling innehåller fiber, och en av anledningarna till att han får ris och välling är för att han inte äter riset annars.
Nej nu ska jag ut igen i det fina(inte) vädret. De snöar här, fast de är faktiskt lite mysigt:-) hihi
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: