justbeccca

Grus i skon

Kategori: Iphone

Dagen i sig har varit lung, tvättat lite, grejat lite och allmänt tagit de lugnt.
Men jag har även pluggat lite, läst lite(för att stilla mitt behov av kunskap om hund), varit i grusgropen med Atos, Josse och Texas, även handlar alla ingredienser till hundgodiset jag egentligen skulle bakat idag. Men tiden rann iväg från mig. Så de får bli baka imorgon, Atos och jag har hel dag imorgon igen. Ska passa på att träna lydnad imorgon igen. Vi gjorde de idag uppe i grusgropen men imorgon kanske vi kan använda oss av det nybakade godiset:-D om det är gott vill säga, fast de är säkert gott, bara min hund som inte äter de säkert.

Va och hämtade David efter Josse och jag hade handlat och David har hunnit med lite i garaget. Han har fixat tanklocket(så jag kan tanka smärtfritt), han har alltså flytt ut de till breddningskittet. Men han har lackat och skjusterat kittet och sånt smått som måste fixas. Man hinner mycket på tre timmar.

Josse och jag träffade två bekanta/vänner på Willys som vi stod och pratade med en liten stund inne och sedan utanför på parkeringen. Riktigt trevligt, blev mycket hundprat och de som vanligt passar mig perfekt:-)

Nu ska vi strax äta god mat här. Blev lite sent allt eftersom vi bestämde oss strax innan sju vad vi skulle äta. Sedan tar de en stund att göra i ordning och även så tog det en stund innan David och jag hörde av oss. Så ja allt blev försenat. Men det gör inget, de är så de ska va:-) hihi

Kan även säga att det har varit en lugn fyverkeri Valborg här i stan. Vilket varit väldigt skönt. Mariebergsskogen hade bytt ut sina fyrverkerier mot eldshow istället, tummen upp till er!
Hörde lite förut när vi kom hit till Josse och Håkan. Jag förstod först inte varför Atos reagerade så stressigt och konstigt, sedan hörde jag långt bort att de sköts. Men som tur är verkar han bli bättre:-) så vi fortsätter hoppas på de!
Ha en fortsatt mysig kväll nu alla glada läsare, jag ska ha/har det:-)
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: