justbeccca

Apelsin!!

Kategori: Iphone

Spenderat dagen med alla mina flickor, riktigt trevligt och mysigt har de varit. En tur på granngården, där köpte jag en första bandet kit till hund som ligger i bilen. Sedan en tur till Ikea ocj där köpte jag lite smått som behövdes här hemma, så som två nya leksaker till Atos, två flitar, en korg till hyllan i badrummet som ska förvara tvätt- och sköljmedlet, men jag köpte mig även en citruspress. Dock så ska jag köpa mig en riktig maskin när jag känner att jag verkligen behöver det och har råd till de. Men att lägga 500kr på något så, kanske inte är det smartaste med en studerandes ekonomi.
Efter en tur på Ikea blev de en tur på lager 157 och där blev de två linnen till mig;-) hihi
Sedan blev de tillbaka till bergvik efter att Atos hade fått sig en liten runda. Jag skulle nämligen köpa en tidning, men även mina efterlängtade apelsiner:-) hihi
Dock köpte jag med mig tvål, frolic, en hand sopborste(väldigt behändigt när man klipper klorna på hunden/hundarna, slippa ta fram dammsugaren. Sedan köpa jag två hundtidningar, den ena heter stora hund guiden och den andra heter din hund. Känner för att bara stänga in mig i läsandets värld bland hundar. Har ju redan läst klart maj månads härliga hund. Fick ju den i fredags.
Kan även berätta att en present för maj
månads födelsedagasbarn är klar. Har några kvar;-) hehe

Men nu ska jag fortsätta mysa här hemma med mina tidningar och min nypressade juice:-) man får faktiskt unna sig när man inte är på topp, de kan man lugnt säga att jag inte är idag. Därav mitt behov av apelsiner:-P hehe
Ska även kolla på ett avsnitt GOT med David, de har just nu blivit våran lilla kvällsgrej. Vilket är super mysigt, vi tittar annars inte på samma program.

Ni får två bilder av mig, en på mina älskade tidningar och juicen. Men även en på en sötis Emil som inte tänkte samarbeta med mig när vi hade gått klart, torkat tassarna och tratten skulle på. Då gömde han sitt söta lilla huvud för mig:-P hehe
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: