justbeccca

Hotel for dogs/Hundpansionatet

Kategori: Filmer och Serier

Detta är nog bland en av de sötaste filmerna jag någonsin har sett. För mig är detta en film som jag kna gråta till, för att hundar/djur ligger mig nära hjärtat.
Den handlar om två ungdomar (syskon) som slussas runt bland olika fosterföräldrar efter deras mamma och pappa hade dött, under tre årstid hade de lyckats hålla sin hund gömd från de olika fosterhemmen. Nu hor de hos ett par någonstans i usa och hittar ännu fler hundar som behöver hjälp. Se filmen och säg vad ni sälva tycker. Jag älskade den.
Tänk att själv kunna öppna ett hotell för hundar,vad underbart roligt hade inte det varit. Sedan att folk skulle vara villiga att betala för det också.
Jag rekomenderar denna film djupt.
Pussisar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: