justbeccca

Fixar oxh dolar

Kategori: Hundar

Mina hundar har en egen garderob, en byrå i hallen, med fyra lådor, två extra lådor i två andra byråer och största delen av det lilla förrådet vi har utanför dörren, 2.5m långt och 1.5meter brett. Sedna har de ju en varsin krok i hallen samt en liten korg på väggen. 
När man bor som vi gör, så finns inte alltid alla utrymmen man behöver. Så man får liksom använda fantasin. 
Så idag åkte 4 krokar upp samt en badhanduks hållare upp. 
4 krokar ska upp till, men miniskruvarna tog slut. Så de tog liksom stopp. 
Hur som helst, dessa sitter på insidan av garderobsdörren. 
Handdukshållaren går att vida rakt ut så den står åt andra hållet jämfört med bilden nedan. 
Nu undrar ni säkert vad denna är till för. 
Jo till blöta täcken. 
Det är ju så att husse i hemmet är ju faktiskt allergisk och för att slippa ha de blöta täckena på galgar vid våra jackor så är detta en otroligt smart lösning :-) 

Behöver jag säga att jag är mäkta stolt över vad jag åstadkommit?! 
Jag älskar smarta lösningar. Allt för att göra att man får ut maximalt av allt och gärna lite till. 
Inne i garderoben finns den sån där lådmojäng, som man kan fästa på stången och så finns det 5 lådfack I den. Vi har bara fyra lådor. På sidorna får täcken som inte används, hundkläder osv plats. 
Under den sitter det två nätlådor. 

Jag är väldigt nöjd :-) 
Hur förvarar ni hundsakerna hemma? Har ni speciella platser och lösningar? 
///Becca 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: