justbeccca

2 tentor på 2 veckor

Kategori: Allmänt

Jag tror jag svimmar snart! 
Hade min livs första tenta för två veckor sedan och har den andra nu imorgon. 
Kursen vi läste först pågick i fem veckor och denna nu, har pågått i två veckor. 
Alltså jag känner mig inte alla förberedd på denna, dels för att sen var såpass kort och att den innehåller så mycket latinska ord att jag blir svimfärdig... 

Jag förstår vad allt betyder, jag vet vad allt heter, men kan varken uttala det ordenligt eller skriva det ordentligt.. 
Jag behöver lite mera tid för att lära mig skriva orden som de ska vara. Inte logiskt alls just nu för mig.. 
Men det är bara att pröva imorgon, funkar det inte. Då får jag göra om igen och försöka göra rätt. 

Det tråkigaste är ju att jag missade skola onsdag och torsdag, då jag vart matförgiftad. Igår missade jag sista jakten och idag pluggar jag bara, samt ska på årsmöte för klubben.. 

Men just nu känner jag inte för något alls, vill bara gräva med mig och skicka någon annan på min tenta... 

Ska smita upp toll grannen tänkte jag på en kaffe, sedan ta med kameran och hundarna ut i skogen och tillsist åka på mötet. Innan jag ska hem och fortsätta dampa mig med orden.. 

///Becca


Kommentarer


Kommentera inlägget här: