justbeccca

Inofficiell hundutställning på Öland

Kategori: Hundar

Nästa helg, alltså på lördagen den 19/7 är jag, David, min syster Johanna, hennes man Nille och syskonbarnet Adrian samt Atos, Akhela och Hugo(johannas weimaraner valp) på utställning på Öland. 
Johanna och Hugos första utställning och det ska bli så kul att åka iväg med dom och även få vara med på deras första. Johanna kom ju på min och Akhelas första. 

Så på tisdag åker vi ned mot Halmstad. Lämnar av audin till Carro. Som är den nya ägaren. 
På fredagen åker vi till Öland. Däremellan hade vi tänkt mysa med alla våra familjemedlemmar. Samtidigt som vi bara är :-) hihi 


Stundvis älskar jag sommaren. Men sedan kommer kvällen och alla äckliga kryp. 
Jag längtar till höst och vinter! 
///Becca 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: