justbeccca

Torsdag

Kategori: Allmänt

I tisdags var jag till klubben med Akhela och där tränade vi med två medlemmar till, som även dom har valpar/unghundar(6 och 9 månader). 
Jag och en av medlemmarna fick lära oss av den andra uppletande rutan och snacka om att Akhela gillade att leta upp saker. MEN, hon glömde visst bort att komma med dom. Det var mer roligt att leta än att komma till mig med sakerna. Det var så fruktansvärt kul att titta på henne i rutan och hur hon arbetade. 
Så detta ska vi göra igen. Tänkte jag skulle försöka imorgon, om det hinns med. 
 
Annars har dessa dagar gått åt till att:
Städa
Tvätta
Laga mat
Plugga
Krossa två glas i en stor tavelram
Akhela pajade en kruka
Min telefon dummar sig
Dricka kaffe och fika
Prata i telefon
Besök av pappa
 
Ja ungefär så ser mina dagar ut, insprängt med promenader, långa och korta. Små träningspass med hundarna. 
Avslutar alltid dagen med att lägga mig i sängen och kolla på antingen en serie eller en film. I förr gårkollade jag på Expecting, dagen innan kollade jag på de tre näst senaste avsnitten av Pretty Little Liars och igår kollade jag på det senaste av den. 
 
Idag ska jag försöka hinna med en uppletande ruta med Akhela, sedan till rastgården och träffa Joz och Wilex, sedan plugga, sedan till klubben(om jag får veta tiden) så ska en medlem som inte känner Akhela hantera henne. Kolla munnen och känna på svansen och tillsist ska jag nog faktiskt bara ta det lugnt. Känns som alla dagar bara rusar iväg och man knappt hinner med. 
 
Vad ska ni göra idag?
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: