justbeccca

Tiden går fort

Kategori: Allmänt

Tiden går så fort, planerar massa inlägg här på bloggen. Vissa på börjas och vissa finns bara namn och tankar kring. 
Men ändå finns varken tiden eller ro till att sätta sig ned och skriva klart. 
Just nu de senaste dagarna har jag bara varit allmänt snurrig. Inte kunnat välja rätt ord i meningar. Kommer gärna ut blandande ord ihopsatta till ett. Men ibland är det väl så. Hehe 

Eftersom Akhela hade vilodagar största delen av förra veckan, söndag-onsdag. Så har vi tränat tordag-lördag. Dock inte på fullblodat allvar, utan mer lektränat. 
Söndag-måndag är vilodag igen. 
Dock kör vi Utställningsträning, så hon får inte helt och hållet vila. Men utöver detta så är det ingen träning. 

Annars i helgen har jag varit på två möten, ett med några vänner där planerna går framåt. Det andra var styrelsemötet på klubben. Där det också självklart går framåt! :-) 
Nu ikväll har jag suttit och fixat små grupper på fb för de två kommittéerna jag är med i på klubben. Så man kan ha ett konkret ställe att dela info och tankar på. 
Efter detta var fixar så var i princip helgen slut och nu är det dags för natten. Imorgon är det måndag och då är det daga för att köra David till tåget igen.
Denna kommande vecka har jag och vovvarna Hondan, då buren nästan är färdig byggd. Men David hade svetsat fast mellan gallret i ramen igår ocj då insåg jag att han var tvungen att lösa resten snabbt. Så tills helgen sitter det kompostgaller runt stommen. Så det går att använda. Audin är avställd och står inparkerad i ett av alla garagen. Där får han stå tills orken finns att fixa det sista och sälja den. 
///Becca 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: