justbeccca

Måndag och nu vecka

Kategori: Allmänt

Som jag skrev igår så är det Honda vecka denna vecka. Vilket betyder att att saker från audin ska läggas över. Viktigaste sakerna är redan överflyttade, så som:
Hundtillbehören(tränings)
Akutkitet för hundar
Vattendunken och skål
Båda stagen till bagaget 
Pannbands och ficklampa
De viktigaste sakerna helt enkelt.
Utöver att pyssla med detta ska:
Pluggas och ha redovisningar
Träna
Fixa ytterligare möte 
Planera hemliga saker 
Plugga mera 
Så nu ser ni kanske varför tiden till bloggen inte riktigt finns hela tiden. Knappt så jag ser på tv. 

Men det positiva är att Atos har känts piggare i lite mer än en vecka. Han känns inte helt och hållet sig själv. Men han känns ändå piggare. 
Provsvaret fick vi veta i torsdags att det var negativt och kom då överens med Vet att avvakta 1-2veckor och se hur utvecklingen blir. 
Eftersom Atos känns piggare och har minskat i intaget av vatten. Så finns det inte så mycket att gå på. Men börjar han dricka mer igen så ska vi gå in i det och kolla vad det kan vara. 
Så nu hoppas vi att Atos bara var inne i en svacka och återkommer starkare än någonsin :-) <3 

Ha en toppen måndag alla <3
///Becca 

Kommentarer

  • Zoozoo-friends säger:

    Hej!

    Jag följer din blogg och tycker den är riktigt bra! :)

    Jag har ett förslag om en generös rabatt för dig och dina läsare! Maila mig om du är intresserad, [email protected] :)

    Varma hälsningar,
    ZooZoo-Sarah

    2014-04-17 | 14:30:01
    Bloggadress: http://zoozoo.com

Kommentera inlägget här: