justbeccca

PLL

Kategori: Iphone

Jag har totalt fastnat i serien Pretty Little Liars. Så när jag hade sett alla avsnitt av säsong 1, 2 och de två första på säsong 3, letade jag upp resterande som går i USA. Så nu har jag snart sett klart säsong 3 och ska börja med 4an ;-) 

Detta kommer sig av att jag är sjuk och varit det sedan i fredags. Så jag har spenderat i princip 5dagar i soffan med att titta på tv, sova, äta, gå någon enstaka promenad(igår och idag alla under tiden David jobbar). 

Hundarna är måttligt roade av det lugn som finner sig i hemmet. Så Akhela har hittat på mycket hyss de senaste dagarna. Man glömmer lätt bort vad valpar kan hitta på. Så som att dra loss väven i sovrummet vis deras sängar... 
Men sånt går att fixa ;-) nu funderar vi på en fondvägg i sovrummet. Så allt ont har något gott med. 
Märktes även i skogen idag hur mycket energi hundarna har. De sprang som två idioter och hade super kul. Medan matte stod eller satt och kollade på. 


Nu är det ett avsnitt till som gäller. Ville bara kika in och berätta att vi lever :-) 
///Becca 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: