justbeccca

Onsdag och med det..

Kategori: Allmänt

Menas det att det var klickercirkeln idag igen. Alltid lika roligt på klubben med alla goa deltagare. 
Idag var hela gruppen med och det var riktigt roligt att se alls framsteg med hundarna. 
Idag på börjades "hålla fast" med både Akhela och Atos. Vi hade även klick tävling och jag vann!! :-D haha Det enda negativa är att jag ska slå antalet klickningar nästa vecka.. Men det ska vi försöka med ;-) hihi  


Annars är jag fortfarande dålig och hundarna har det grymt tråkigt om dagarna med mig. Ska försöka träna lite imorgon med dom. Det lilla klickandet idag har kört slut på dom. Vilket jag vet att klickträningen inte tar så mycket energi från mig. Så jag blir inte helt slutkörd, inte som idag i alla fall. Men idag har jag även kört bil, vilket jag inte gjort sedan i fredags. Så det är väl inte så konstigt. 

Har även målat ena låset till grinden så vi kan skilja nycklarna åt som krävs till båda låsen. Så nu är ena röd och över nycklarna till detta lås är rött. Mycket fint! :-) 


Nu ska jag titta på ett avsnitt av PLL innan natten. Ska precis börja på säsong 4 nu. Så med detta menas det att snart måste jag finna en ny serie :-P haha

///Becca 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: