justbeccca

Hjärnan checkad ut igår(tisdag)

Kategori: Iphone

Jag lovar att jag imorgon ska sätta mig och skriva hur operationen gick och allt som har med det att göra. 
Just nu är jag bara tacksam över att få ha mon bebis hemma, trots att hon är drogad och inte mycket till hund. Så njuter jag bara av hennes närvaro. 
Inlägget skrivs imorgon, då jag hoppas på att min hjärna checkar in igen. För som det är nu, så checkade det ut igår strax innan lunch när vi var hos veterinären. Jag blev bara tom och fattade i princip inget av vad de pratade om. Är så tacksam för att jag haft Josse med dessa dagar som har kunnat tagit in information. 
 


Som igår, ägaren till hunden som bet Akhela ringde mig och ville träffas 25-30min senare vid ett gym. Men jag kan bara säga så här, jag tror att han sa att vi skulle mötas utanför gymmet. Jag kom inte ihåg vad han sa när vi hade lagt på. Men vi träffades utanför gymmet. Så det blev ju bra. Men innan så kände jag en liten stress över att jag kom inte ihåg vad någon sa. Jag tappade själv det jag sa, även idag. Glömde lägga i växel, eller dra i handbromsen när jag skulle parkera, fick panik över att min plånbok kanske inte låg mellan stolarna fram, när jag la den i baksätet.. Glömde bort att svara på sms, eller ringa. Glömde bort att Atos kurs var det avslut på idag, höll på att missa den.. Slutade med att hon på Apoteket skrev på en av Akhelas mediciner att den ska stå i kylen. För hon såg hur frånvarande jag var. 

Ja två helt otroligt vimsiga dagar, som jag imorgon hoppas är över. Jag är i behov av mitt "kontrollbehov" just nu. För att ha ordning och reda på allt. Hinna allt som ska hinnas. 


Men något som jag är nöjd över är att jag i söndags fick en ny dammsugare, dock bara en tillfällig. Då vi betalade bara 100kr för den. Den är ny, direkt från butik, men i den butiken hade David såna där poäng pengar, eller vad man nu säger. Så summan blev bara 100kr. Denna är nu för att den gamla är verkligen inne på sista versen och vi ville inte stå där utan dammsugare och i stort behov av att dammsuga. David är som sagt egentligen allergisk och Atos fäller inför vintern nu. Så vi dammsugare varannan dag här hemma. Så en fullt fungerade dammsugare är super viktigt! 

Så nu har jag vimsat på här igen, god natt! Hör imorgon utvilade och förhoppningsvis i bättre skick.
///Becca 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: