justbeccca

Funderar och planerar framtiden

Kategori: Hundar

Jag kan erkänna, jag sitter redan nu(några veckor tillbaka) och funderar på nästa hundköp. Vill jag köpa en till weimaraner? Eller vill jag ha en annan ras? Ska jag vänta och se om Akhela kan få en kull i framtiden och spara då?
Pjha, jag fundera och planerar.
Skulle faktiskt kunna tänka mig en BC denna höst, från en specifik kull. Men tror inte det är läge för en till just exakt precis nu.

Men dundrar och planerar är alltid bra att göra. Precis som jag kikar runt redan nu på bra hanar och kommande kombinationer till Akhela. Haha ja, man ska ha framtidsplaner!! :-D kanske lite väl tidigt ute med min planering, men jag gillar sånt ;-)

Har ni några tips på en frisk och aktiv ras? I större storlek, alltså inga småpluttar.
Jag kikar redan på vissa raser, men jag tycker det alltid är roligt att få tips och kanske få upp ögonen för en ras man aldrig ens tänkt eller hört talas om. Hehe

///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: