justbeccca

Super mys lördag

Kategori: Iphone

Dagen idag har gått åt till att planera julklapps köpen, dock så vet jag bara 5st som jag ska handla till, tre har inte svarat och tre ska inte komma hem över jul. Så då får de inte några klappar, punkt! 
Idag har jag handlat klart alla Davids klappar, halva Josse och Håkans, och ena delen till mamma. 
Så då är det bara pappa kvar, som jag även vet vad han ska få. 
Hundarna har jag även bestämt vad de ska få. Så det kommer bli super kul! :-) 

Så Josse, jag och Alexandra har flängt runt i massor med affärer och handlat, fikat och ptja, ni vet tjejigt ;-) 
Unnade mig själv en ny tröjan, igår blev de nya skor(träningsskor, går i såna typ jämt då min rygg/skuldra/nacke inte klarar dåligt dämpande skor). Köpte ju även presenter igår till hundarna. 

Under kvällen har vi ätit mat hos Josse och Håkan idag igen, ätit efterrätt och nu spelar vi Nintendo 8bits :-) Kan erkänna jag suger, så kah slutade spela(dålig förlorare). Haha 


Imorgon blir det lek i rastgården igen och även plugg. 

Ha en fortsatt trevlig lördag, sett att många festar idag. Jag är för gammal för sånt *hosthost* :-D 
///Becca 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: