justbeccca

Störande

Kategori: Hundar

Jag vet precis vad jag vill, vart jag vill i livet.
Men vägen dit är lång och den tar tid. Jag har inte tålamod med att vänta, jag vill att allt ska ske nu på direkten. Blir så irriterad, det känns som många andra kommer hinna dit före mig. Sno min idé! 
Men det är väl bara att hålla ut och hoppas på det bästa. 


Ligger i alla fall och myser med Akhela på magen och dricker lite kaffe. 
Har varit i skogen idag med mina bebisar, och som mjah misstänkte så behövde båda verkligen springa av sig. Så då fick dom göra det. Atos hade verkligen mycket energi, trots att jag ta ut honom på mer och ensamma promenader just för att han ska kunna bli av med energin och även träna lite. 
Akhela hade som jag misstänkte mycket energi, men hon spelade inte alls i samma liga som Atos idag. Hehe 
Han bara sprang och sprang! Så härligt att se :-D 


///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: