justbeccca

Liten trevligare än förra ;-)

Kategori: Iphone

Kom på att det kanske inte är så kul att gå in här flera gånger om dagen och se mitt arga inlägg på blogg.se, men jag tappade verkligen lusten när hela mitt väldigt långa inlägg försvann. 
Ska skriva ett nytt imorgon tänkte jag, om tiden finns att sitta vid datorn. 

Hur som helst kan jag berätta att imorgon är sökbanan klar att användas. Jag har världens bästa svåger som hjälper mig att bygga den :-D Det enda som är kvar då är färgen och det tar jag i helgen. Känner ingen stress med att måla den, utan bara att kunna använda den så fort som möjligt på specifikt Akhela. Hon är just nu en väldigt jobbig valp.
Men en valp ska inte vara skadad egentligen, det är inte naturligt. Men kan säga att ska valpen bli skadad ska man inte köpa sig en väldigt aktiv ras. Det passar inte dom! 
Jag klassas just nu i Akhelas ögon som världens sämsta matte, jag är sååååå himla tråkig. Enligt henne... 
Men hon förstår nog varför om tre veckor(hoppas på att vara färdig läkt då). 

Nu få ni nöjja er med detta inlägg, tills det långa kommer om Akhelas uppkomst till skada, operation osv.. 
///Becca 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: