justbeccca

Jaktmötet

Kategori: Hundar

Idag var det daga för jaktmötet igen. Ni vet, dagen före dagen mötet. 
Idag var nästan hela jaktlaget samlat. Så fick träffa några som jag inte träffade sist. 
Mycket trevligt och det är alltid möte vid en eld(grill). Hehe 
Gick igenom mycket vettigt och även testades alla jaktradios idag(igen). 
Alla ska börja imorgon vid 07.00, utom jag och Atos. Vi fick "sovmorgon" och ska vara på plats 09.00. Men jag sa till pappa att jag kommer vid 08.00. 

Väl hemma så funderade jag på en snabbis och åka till klubben, för att kolla det sista på KM, men jag stannade hemma och grejade med Atos och mina saker inför morgondagen. 
Så nu är det klart och det enda som är kvar är att handla krov och sånt. 
Det verkar i alla fall som att det var lyckat och roligt på KM. Så det suger att ha missat, men det kommer nästa år igen. 

Tillbaka till jakten
Så kul att se hur taggad Atos blir när han får på sig sina saker(var tvungen att testa förut) och han är mer "men kom igen, nu sticker vi iväg. Vi ska arbeta mamma!!" Haha

Nu ska vi vila upp oss inför morgondagen så vi är redo :-D 


///Becca 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: