justbeccca

Helt okej om det blir imorgon

Kategori: Allmänt

Jag längtar så otroligt mycket efter vintern. Jag vill ha massor av snö, kalla dagar, mörkare dagar(kortare). 
Jag vill leka ute i snön med mina hundar. Träna ute i snön. Springa i skogen, fota härliga vinterbilder(på hundarna självklar, men även omgivningen). 
Jag vill helt enkelt skippa höstens vackra färger och hoppa direkt till det vita guldet :-) 
Så vackert! :-D 

Tänkte egentligt bara säga att medan alla andra kikar på idol, har jag kikar på The Mentalist och käkar Tapas med min favorit grabb, omgiven av mina favorit vovvar <3 En helt perfekt och lugn fredagskväll. Har säkert redan kastar in handduken när detta publiceras här på bloggen. 
Hoppas ni alla har en lika lugn och mysig kväll.
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: