justbeccca

God natt

Kategori: Iphone

Väntar på en sista tvättmaskin för denna dag, sedan är det natten.
Varit en lång helg med knappt någon sömn. Eller ja varit en lång vecka med knappt någon sömn, konstant stressad över Akhela. Ni vet när man hela tiden är på hel spänn just för att hon inte ska slå i käken eller kissa på sig/inne. 
Hon är rumsren men som det är nu så kan hon inte hålla tätt mer än 30sek - 1min.


Inatt kommer David hem i alla fall och han har varit så gullig och erbjudit sig komma hem på lunchen imorgon och gå med vovvarna. Just för att jag är så slutkörd och har noll tålamod med dom. Akhela är fruktansvärd just nu och komme väl vara så i drygt 2.5vecka till... Jag hoppas verkligen hon är färdig läkt då. Vet inte annars vad jag ska göra. Men lan meddela att både Akhela och jag överlevde helgen. 


 God natt på er

///Becca 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: