justbeccca

Frisk!!!

Kategori: Allmänt

Alla min oro igår släppte 14.30 när vi fick svaret på röntgen. Akhela är färdig läkt. Hon är hel, hon är frisk!! :-D 
Tror ni jag höll på att svimma av lycka där inne. 
Dock så var jag tvungen att fråga om denna "tjockhet" på den sidan hon är opererad. 
Det är var något som hade med valpar som växer producerar mer av ett ämne i benet och extra mycket när de bryter något ben. Han sa att det kommer antagligen rätta till sig med ju mer hon växer. 




Nu ska jag fortsätta finslipa på planerna inför eventuellt det som skall komma ske i december. Tänker inte gå ut med det än, då jag inte vet till 100% om det blir. Vill ha mer "kött på benen", så jag väntar på lite mer svar. 

Vi har firat dagen med godis, ben och lek med vännerna i rastgården för Akhela. Hon fick avsluta dagen på bästa sätt: röja runt i gräset med sin favorit tjeje, Tia :-) 
Nu sover hon sött och gott tätt in till Atos och jag ska strax joina dom. Mina sötnosar. 
Äntligen kan vi återgå till vardagen igen. Dock kommer det ta några dagar att inse att hon inte är gjord av glas. Att hon är hel, att hon kan leka med hundar som innan. 
Kvällen spenderades hos Åsa, med henne, Marcus och sist kom cathrine :-) Jag passade självklart på att mysa med Ollie idag, otroligt mycket också <3 

Och Akhela visste inte alls hur som skulle hantera Tussen, kattungen som helt plötsligt dök upp i hyllan. Hon blev livrädd för honom. :'-D Hahahahaha 

///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: