justbeccca

Blev idag istället

Kategori: Hundar

Här om dagen skulle ju Akhela ha fått testat på godis spår ute, men planerna blev inte alls som jag hade tänkt mig. Då det bara regnade konstant hela den dagen lång. 
Men idag, idag är det dags. Vi är på väg ut nu genom dörren för att testa på hennes första spår. 
Idag är det sol och blå himmel. Dock blåser det, men vad gör det. Det är en underbar dag att spendera ute.
Vilket jag och vovvarna redan har gjort. Vi var varit i skogen i några timmar, sedan fixat med hundmaten och nu nu ska Akhela få spåra. Samtidigt som jag ska njuta en en koppkaffe. 
Fick på kort när Akhela vurpar :-P haha 

Vid tre blir Akhela och jag hämtade av Josse, då ska vi ta oss en tur till rastgården på skoghall och umgås med Marcus, ollie, Zorro, Åsa, Silla, jan och Cesar. Det blir en super bra lekdejt :-) visserligen kommer de 4 sistnämnda vid 16. Men det är bra de, då blir det mer röj :-D 



Skriv senare hur spårningen gick :-) 

///Becca 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: