justbeccca

Akhelas första spår

Kategori: Allmänt

Efter jag skrev det förra inlägget gick jag ut och la Akhelas första godis spår i gräset. Kan säga att, enligt henne var det så där intressant. Men efter en stund trillade polletten ner och hon förstod. 
Dock kan jag säga att uppenbarligen vet jag inte vad en taklinjen är. Jag hade gått snett åt höger hela tiden. Hahah!! Men Akhela var ändå duktig :-) Så är det bra vänder imorgon igen, så får det nog bli ett till. 



Sedan åkte vi iväg till rastgården och träffade massor av vovvar och vänner. Efte två timmar där åkte vi hem, och nu har hon tuggat klart på sitt ben. Jag har tagit en varm dusch/bad och nu sitter vi nedmysta i soffan och väntar på David och Atos ska komma hem från svärmor. 
Klockan nio börjar mitt program på femman, så det ska självklart mysas till :-) 
///Becca 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: