justbeccca

Delad!

Kategori: Allmänt

Ringträningen idag gick så där. Akhela är skit duktig i att springa och visa upp sig. Men det där med ställandet, nje de är inte hennes grej alltså. Så det måste vi forsätta öva, öva och åter igen öva på! 
Men jag har en helt underbar grupp som peppar, så jag kommer nog inte vara så nervös när dagen väl kommer ;-) 

Riktigt kul att vi blev några och vi verkar bli fler kommande gångerna och det är extra kul. 
Det är ringträning, men vi har inte enbart för renrasiga utan alla är välkomna och det gör att det blir roligare. Alla tjänar på sitt sätt att träna. 
Plus på det så gjorde vi så att klubben tjänar pengar på våra träffar, så inte nog med att vi tjänar på våra träffar, även klubben gör det :-D 

Imorgon måste jag nog faktiskt börja med att få ut min del av inbjudningarna till julfesten på klubben. Så är det i gång ialla fall. 
På morgonen ska även Akhela till veterinären, då hon har jag utslag på ryggen sedan vi var på återbesöket för käkskadan. Men tro inte att det räcker där. 
Ne Atos började bajsa blod nu på kvällen, efter att ha varit dålig i magen hela dagen. Nu har han fått ut alla skit, så nu ska vi se om tarmarna och magen lugnar ner sig tills imorgon. Han har lite feber, 38,7 och hans normal temp är 38,2. Men denna temp är tagen 40min efter promenad, så jag ska tempa ytterligare en gång innan natten. Men först en dusch! 

Sov gott alla, ska se om jag kommer till ro med alla "sjuka" vovvar jag har här hemma. 
///Becca 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: