justbeccca

Vi lever! :-)

Kategori: Allmänt

Här har det varit ett lite uppehåll, då tiden inte funnits. Allt går i 190 :-P

I torsdags var jag och Alexandra iväg till klubben och hade skotträning med Atos. Den gick, men han är inte helt skottfast. Han är flyktbenägen men flyr inte längre. Så träningen går framåt :-) vet vad jag ska göra nästa gång.
Över helgen har vi haft en paus i spårandet, av den enkla anledningen att tiden inte funnits. Lördagen gick åt till att sälja Davids Mazda och sedan lite annat, som lek i rastgården för Ollie med vännerna :-)
På söndagen var det lugnt. Jag tappade balanssinnet i några timmar. Antagligen något litet virus i kroppen, så jag vilade största delen av dagen.
Hundarna fick en verkligen planerad vilodag. Men sedan fick de röja av sig hos svärmor :-)

Nu är det inte många dagar kvar och jag är så lycklig och det är så spännande :-)
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: